SKIT OCKSÅ!

Egentligen tycker jag att fotboll är jättetråkigt men….

JAG VILL ÄNDÅ ATT SVERIGE SKA VINNA!

Nu har England gjort mål!

Ska man gå och lägga sig?

Ett svar »

  1. Marie S skriver:

    Kändes inte som om Sverige hade den rätta kämpar andan. Gnistan saknades.

    Samma med hockey laget tidigare i vår

    Tråkigt

    Gilla

  2. Kaffe skriver:

    Ja, visst är det tråkigt.
    Nya tag till OS. 🙂
    Ha en bra dag!

    Gilla

  3. farmor skriver:

    Å jag som tyckte att de verkligen gav järnet men att motståndarna (inga namn) faktiskt hade lite mer. Jag tyckte de svenska ”pojkarna” var duktiga, men jag avskyr Zlatan och kan inte förstå varför det bara är jag som ser hur LAT han är. Men denna match så sa även reportrarna att ”han gick och söla på plan”. Han är den MEST UPPSKRIVNA SPELARE Sverige nånsin haft.
    Inte särskilt intreserad för övrikgt av fotboll annars, men nu hade man ju hoppats.
    Som du sa Annah, sikta på OS. kram på dig

    Gilla

Hej! Lämna gärna en kommentar eller hälsning!!