He he, idag hittade JAG hit!!!

Varit fruktansvärt dålig på att blogga, läsa bloggar osv i snart

1 (ETT) ÅR!!!

Dålig på sociala medier överlag!! 😊

Och nä, jag tänker inte lova att bättra mej! 😊

Först funderar jag på att byta namn på bloggen,

Jag och mina barn! Visserligen är de mina barn men ”herreminje” de är ju TONÅRINGAR.

Och en är ju snart vuxen!

Om ett år fyller Storebror 18 och om jag ska hålla den här takten på bloggen så 😂

Så mycket och så lite händer på ett år och vad får ni aldrig veta, antagligen, för jag gör ingen tillbakablick. Just nu.

Nä, njut av nuet!

Och just idag är det en riktig sommardag! Fast med alla luddiga frön från asp och maskros som flyger omkring kan man tro att det snöar.

Kaffekoppen hinner knappt ställas på bordet innan minst 3 frön landat i kaffet 😳

Om du tittar mot det mörka syns allt som flyger i luften.

Nu ska jag fundera ut ett nytt namn på bloggen, eller jag tror den får heta

Kaffe – Livselixiret och annat i mitt liv

Jaha, då ska jag väl försöka ändra till det och skölja ur min fröfyllda kaffekopp.

Om Kaffe

Dricker mycket kaffe och njuter! Kaffet ska vara nymalt, nybryggt och svart.

Hej! Lämna gärna en kommentar eller hälsning!!